Blogvertiser

söndag 15 juli 2012

Nytt jobb

Om någon mot förmodan skulle undra varför jag inte uppdaterar bloggen särskilt ofta längre, så beror det främst på att jag har fått ett nytt jobb som tar mycket energi och tid i anspråk.
Numera sitter jag i ett administrativt arbete på en annan arbetsplats med mycket större arbetsområde än tidigare och med en hel del projekt osv att driva och delta i.
Mitt politiska engagemang har jag även det svårt att finna tid för. Men visst sjutton läser jag tidningarna och det finns mycket elände att reagera på därute. Fast det får andra göra ett tag nu.
Jag tänker satsa på mitt nya jobb till 100% med förhoppningen att det ger mig utdelning i framtiden.

Ett och annat inlägg kanske jag kommer att göra framöver, men det kommer nog att ha en helt annan karaktär än tidigare.

Tjena!


Själporträtt med värmekamera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar