Blogvertiser

torsdag 6 augusti 2015

5-htp Griffonia Simplicifolia

Så.
Efter att ha haft en del humörsvängningar och en del depressiva inslag i mitt mående. Med suicidala tankeinslag vid ett antal tillfällen skall jag nu börja med att försöka få ordning på min serotonin nivå.
Jag har varit hos läkare ett antal gånger under åren men jag är inte den enklaste patienten eftersom jag har så jädrans svårt att förklara för läkaren hur det är. Och det skall tilläggas, jag har inte tålamod med läkarna heller.
Så fort känslan kommer av att dom inte fattar då tröttnar jag.

Jag tänker att om ingen annan hjälper mig får jag försöka själv.
Köpte ett naturläkemedel som heter 5-htp och har tagit min första dos i går kväll.
Jag brukar sova oerhört lätt. Inatt sov jag tungt. Däremot hade jag svårt att somna som vanligt men eftersom jag var en däckad resten av natten så tänker jag att det är väl ett framsteg?


Köpte dessa: http://www.mabrapostorder.se/se/5-htp-plus-cytoplan.php


"5-HTP Plus (5-hydroxytryptophan/5-hydroxytryptofan) från Cytoplan

Innehåller växten Griffonia Simplicifolia med en hög halt av det naturliga näringsämnet 5-HTP. Kroppen har en naturlig omvandlingsprocess av 5-HTP till kroppsegna ämnen. Innehåll per kapsel: Vitamin B6 (Pyridoxal-5-fosfat) 5.0mg Magnesium 50.0 mg L-5-Hydroxytryptophan (5-HTP) 50.0mg

Ingredienser: Griffonia simplicifolia extrakt med 5-HTP, magnesiumcitrat, vitamin B6 (pyridoxal-5-fosfat), kapselskal: vegetabilisk cellulosa.

Rekommenderad dosering: 1-2 kapslar före sänggåendet. Verkar snabbt utan att man känner sig hängig dagen efter."

Det verkar finnas en hel del folk därute som menar att de fungerar så vadå? Man lever bara en gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar